zlecenia freelancer

Komunikacja i dostępność

 Nie realizuje standardowych zleceń w weekendy i święta, tj. pracuję tylko w dni robocze,

Informacja o urlopach pojawi się na pasku na dole strony,

 Możesz się ze mną skontaktować tylko poprzez email,  formularz kontaktowy lub Facebooka. Z doświadczenia wiem, że zarówno dla jednej i drugiej strony, dobrze gdy wszystko jest na piśmie w porządku chronologicznym – to wiele ułatwia i pozwala na szybszą realizację zleceń, a brak telefonów wpływa na efektywność i lepszą organizację pracy,

 Standardowo odpowiadam na emaile do 24 godzin (w dni robocze) zwykle w godzinach późno popołudniowych. Jeśli nie otrzymałeś odpowiedzi na e-maila do 48 godzin, to najprawdopodobniej go nie otrzymałam (lub jeśli przesłałeś mi reklamę, to nie mam zamiaru na nią odpowiadać, bo nie jestem nią zainteresowana :).

 

Ceny i płatność

Ceny ustalam od projektu a nie od godziny pracy,

Ceny są ustalane indywidualnie.. Wysokość cena zależy  od następujących czynników:

  •  w jakim stylu mam być wykonana strona/grafika.  Za stronę w stylu minimalistycznym zapłacisz znacznie mniej niż  za stronę / banner w stylu vintage / rustykalnym / kawaii itp.
  •  w jakim przedziale czasowym ma być wykonana usługa. Jeśli innym niż standardowy (w zależności od projektu jest to od 2 do 4 tygodni), wtedy doliczana jest odpowiednia kwota za nadgodziny,
  •  jakie funkcje ma posiadać strona /sklep/ blog. Wiele funkcji zalicza się do tzw. standardowych i są wliczone w cenę projektu, niektóre jednak są dodatkowo płatne (czasami wymagają wykupienia płatnych pluginów)

 Cena strony internetowej, bloga, sklepu internetowego nie obejmuje domeny i hostingu, które należny wykupić oddzielnie.

 Wymagam zaliczki przed rozpoczęciem pracy

  Powyżej 400 zł, możesz zapłacić za zlecenie w dwóch ratach: bezzwrotna zaliczka przed rozpoczęciem projektu to zwykle 40%, plus druga część po zrealizowaniu zamówienia. Wszystkie zlecenia poniżej tej kwoty muszą być zapłacone z góry.

 Zaczynam pracować dopiero po zaksięgowaniu ustalonej kwoty na moim koncie bankowym (ewentualnie koncie PayPal),

Nie sporządzam umów pisemnych poniżej 3000 zł (wysyłanych pocztą), o ile oczywiście klient nie życzy sobie inaczej.

 width= Wszystkie ceny są kwotami brutto,

Prowadzę działalność gospodarczą, jestem bezvatovcem, wysyłam faktury (w formie PDF, wysyłanych przez e-mail) na życzenie klienta.

 

 

Rabaty

Jeśli masz ochotę możesz skorzystać z poniższych rabatów:

10% procent zniżki za wspomnienie o Grafiterce we wpisie na swoim blogu,

20% za polecenie mnie kolejnemu klientowi (trzeba powołać się na poprzedniego klienta),

 

Wykorzystanie zdjęć, czcionek i elementów graficznych

 Wszystkie czcionki/fonty, zdjęcia, elementy graficzne, pluginy, frameworki  są używane przez mnie zgodnie z ich licencjami,

 W projektach wykorzystuję czcionki/fonty, które są przeznaczone do  użytku komercyjnego. Jeśli chcesz, abym użyła konkretnej czcionki, podaj mi jej nazwę, a ja sprawdzę, czy nie będziesz musiał zakupić (mogę zrobić to w twoim imieniu) licencji na jej komercyjne używanie. Koszt komercyjnych czcionek waha się przeciętnie od $30 do $90 (zakupienie licencji w przypadku logo lub logotypu jest wliczone w cenę, o ile czcionka nie kosztuje więcej niż 20% ceny całego projektu),

 Zdjęcia i niewielkie elementy graficzne (tła, desenie, icony itp.)  wykorzystane w projektach stron internetowych  wykupuję w tzw. bankach zdjęć, głównie DepositPhotos.com. Zawsze staram się, aby wybierać zdjęcia mało popularne i przede wszystkim ładne. Jeśli chciałbyś wykorzystać zdjęcia z innej strony/banku zdjęć, musisz zakupić je we własnym zakresie.  Jeśli chcesz abym wszystkie elementy graficzne na twoją stronę były wykonane przeze mnie musisz liczyć się z wyższymi kosztami. WAŻNE: NIGDY nie wykorzystam zdjęć/grafiki znalezionych w Google.com!, więc proszę mnie o to nie prosić czy nawet mi tego sugerować!,

Nie ponoszę żadnej odpowiedzialności za wykorzystanie materiałów dostarczonych przez klienta, do których nie miał praw/licencji (chodzi głównie o zdjęcia).  Zakładam, że klient ma wszelkie prawa, aby nimi swobodnie dysponować.

 Projekty są realizowane w programach: Adobe Photoshop,  Adobe Illustrator,  Corel Draw, My Paint, które są użytkowane zgodnie z ich licencjami.

 

 

Proces realizacji usług graficznych & stron internetowych

Czas i proces tworzenia różni się w zależności od tego czy zamawiasz banner, stronę internetową czy logo, dlatego  przestawione poniżej etapy mają charakter jedynie poglądowy.

WAŻNE
Jeśli w trakcie zlecenia (po wpłaceniu zaliczki), urwiesz kontakt bez żadnego wyjaśnienia i pojawisz się ponownie po dłuższym czasie (dłuższy czas to min. 2 tygodnie), to rozpoczynam kontynuowanie pracy nad twoim projektem dopiero po ustaleniu nowego terminu. Jeśli chcesz przenieść realizacje zlecenia na późniejszy termin zawsze informuj mnie o tym przed “urwaniem” kontaktu.

  Komunikacja wstępna (zwykle trwa kilka dni): po wysłaniu specyfikacji zlecenia  (czego dotyczy projekt, jak sobie go wyobrażasz po ukończeniu)  zadaję pytania i podaję wstępną wycenę,

 Następnie sporządzam szczegółową listę ze wszystkimi twoimi wytycznymi względem projektu (w razie gdybyś później  tj. po wpłaceniu zaliczki – chciał jeszcze coś zmienić lub do niej dodać musisz liczyć się z tym, że będziesz musiał zapłacić za to dodatkowo, tj. odpowiednia kwota zostanie doliczona do finalnego przelewu),

Po zaakceptowaniu listy z wytycznymi i ceny czekam na twój przelew z zaliczką, która musi nastąpić do siedmiu dni. Następnie rozpoczynam pracę nad projektem wstępnym, który przygotowuję w ciągu 4-8 dni. Wykonuje tylko jeden projekt w 2 nieznacznie różniących się wersjach,

Dalsza realizacja zlecania + ewentualne poprawki – w kwestii modyfikacji jestem elastyczna – poprawiam dopóki nie będziesz całkowicie usatysfakcjonowany z efektu końcowego,

 Po zaakceptowaniu finalnego projektu czekam na twój przelew siedem dni  (w przypadku stron internetowych drugi przelew następuje po zainstalowaniu strony/bloga i sprawdzeniu przez ciebie czy wszystko działa i wygląda tak jak było ustalone),

Zakończenie realizacji projektu.

Wszelkie modyfikacje po zakończeniu (i zaakceptowaniu przez Ciebie)  finalnego projektu są dodatkowo płatne, np. zmiana kolorów, dodanie nowych funkcji, zmiany w ustawieniach, wymian banerów, slajdów itp. Wyjątkiem są wszelkie błędy w kodzie, które mogły zostać przeoczone w testach, tzw. bugi,  np. zdjęcie na pasku bocznym nie dopasowuje się do rozmiaru przeglądarki. Takie rzeczy naprawiam za darmo „od ręki”,  o ile zostały zgłoszone w przeciągu 4 tygodni od daty ukończenia projektu.

 
 
 
 

Masz pytania? Napisz do mnie!